2013. június 8., szombat

Summertime Sadness

2012.06.01(Szombat)

      Naplót írok. Én Hope Harris,  lassan tizenhat éves fejjel most kezdek el naplót írni. Végül is ez teljesen normális. Vagy nem. Részlet és nézőpont kérdése, hogy kinek mi a normális. Kellőnek érzem, hogy kicsit írjak magamról, és a körülöttem lévőkről.
      Először is. Van egy legjobb barátnőm akit Sophie-nak hívnak, de én csak Soso-nak vagy egyszerűen So-nak hívom. Mivel az unokatestvérem is ezért úgy ismerem mint a tenyeremet, és a sors úgy rendezte, hogy egy osztályban vagyunk. So-nak hosszú szőkés barna haja van, és kék szeme. Kb 160 cm, és kézizik.
      Aztán itt van nekem Réka akit igaz neten ismertem meg, de már most nyáron úgy van, hogy találkozunk. Nagyim szomszédja, de majd meglátjuk, hogy miért is fontos megemlíteni ezt. Ő is mindent tud rólam, és elmeséltem neki minden kis zűrös ügyemet. Rékának vállig érő barna haja van, és fekete szeme. Pontos magasságot nem tudok mondani, de nállam öt centivel lehet magasabb, és úszik.
      És a családom. Hát anyumat Cornelia-nak hívják, és apumat meg Adam-nak. Anyum irodán dolgozik, és apum főnök egy kisebb cégnél, ennek ellenére, nem nem vagyok az a 'magamtól elszállt gyerek'. Nem tudom hol ismerkedtek meg, de igazán nem is érdekel annyira, hogy megkérdezzem. Elég az, hogy ismerik egymást, nem? 
      Magamról annyit, hogy még tavaly szeptemberben kezdtem el a kliencedik osztályt , és irtó sok csalódás ért már. De még ezek előtt...Fényképész és deszkás vagyok. Kemény 150 cm-mel az osztály legkissebb tagja vagyok, viszont nekem a legnagyobb a szám, és ha veszekedni kell szerencse, hogy ott van So. Közép suliban már volt egy verekedésem, és akkor se sok kellett, hogy az igazgató elé kerüljek, de megúsztam. Hahszerencsés vagyok ami azt illeti. Eddigi összes álmom valóra váltottam. Verseket írok amiket már meg is jelentettek, bejutottam LA leghíresebb iskolájába, a Whittier College Campus-ba, ahol az angol nyelvvel foglalkozunk. Mindenem az, hogy nyelveket tanulhassak. Már tudok németül, franciául, spanyolul és mivel nagyim magyar, és Magyarországon is él. Destiny-t sajnos még nem láttam, mert tavaly suli kezdés előtt voltam ott, és ő akkor nyaralt, de Laura nagyi azt mondta, hogy átküldi a FB profilját. Laura is szerves része az életemnek, hisz ő tanított meg ezen a csodálatos nyelven, és imádom.
     A kilencedikről. Ezt nem tudom egyben leírni, mert már így is két óra felé járhat az óra, de Laurát és Rékát, viszont mivel gyereknapra egy naplót katam gondoltam írok bele, mert utálom az üres lapokat. Visszatérve erre az osztályra összesen tizenketten (velem és So.-val együtt) vagyunk, de több mint elég. Egy egy mondatban megpróbálom leírni őket. 1.)Destiny nem sok port kavar, viszon hatalmas Belieber, és ha valaki rosszat mond róla az bizony áshatja magának a sírt. 2.)Violet az a fajta lány aki jó haver(mondom haver), de nem tudsz vele olyan szinten jóba lenni, hogy egy mély barátság alakuljon ki. 3.)Alice egy punk csaj, aki nem igazén tudott beilleszkedni, de én szeretem a különcöket, és eléggé jól megértjük egymást. 4.)Lana-ról semmit nem tudok mondani, mert nem volt suliban, ha meg volt nem beszélt velem. 5.)Blair az a tipikus 'Barbie baba' típusú lány. Nem kedvelem... 6.)Rikki-t már régebb óta ismerem, mert egy helyre jártunk PaintBall-ozni. 7.)Roxane az osztály pletyka fészke és inkább félni kell tőle, mert a fantáziája is nagyon dús... 8.)Layla-nak nagyon sokat köszönhetek, habár az első percekben úgy álltam hozzá. hogy 'uhh azzal beszél aki tetszik nekem, és mennyire jóban van vele'. 9.)Will a legjobb fej fiú, csak az a baj, hogy a pletykafészekkel kavar, és kezd ő is ilyen lenni. 10.)Dominic irtó segítőkész és kedves. Bármi gond van hozzá lehet fordulni. Ő lett a legjobb fiúbarátom. 11.)Hugo-ról se tudok sok mindent, mert ő Lana-val lóg a suliból. 12.)Carlos a mi mókamesterünk. A legnehezebb pillanatokban is képes mosolyt csalni az arcunkra és köszönet neki ezért! 13.)Thomas. Őt hagytam utoljára. Pillangók. Igen, őket köthetem hozzá leginkább. Szeretem. Nagyon.
      Majd leírom a többi történetet, de most Laura nagyi neve mellett a szürke kis pötty zöldre váltott tehát beszélek vele!
Hope xx

1 megjegyzés:

  1. Ahogy leírtad,az fantasztikus!:) Imádnivaló,és kicsit megható úgy értve,hogy kis szerényen,vagy nem is tudom megfogalmazni azt,ahogyan használtad a szavakat.:)
    Izgatottan várom majd a többi részletet.<3
    With Love: your T xx

    VálaszTörlés